Search This Blog

Thursday, March 4, 2010

aku bukan lagi penganggur...

Yup. Alhamdulillah setelah beberapa bulan menganggur, saya akhirnya berjaya membuang gelaran terhormat itu. Kini saya sedang mengajar undang-undang di salah sebuah kolej di Bangi. Syukur, impian untuk bergelar pendidik akhirnya tercapai walaupun mengajar pelajar-pelajar kolej.

Company Law bukanlah salah satu subject yang menjadi kegemaran saya ketika masih belajar dahulu, tapi ironinya, saya mengajar subject itu kepada pelajar-pelajar di kolej itu. Hari pertama mengajar, terasa ingin berlari ke rumah Dr. Samsar untuk menuntut ilmu Company Law dan Partnership Law daripada beliau.

Saya memaksa diri setiap hari, belajar semula subject Company Law. Alhamdulillah, ingatan dan kenangan-kenangan manis terhadap subject ini menjelma semula (hehehehe). Keep on moving Fatehah! You can do it!

No comments:

Post a Comment