Search This Blog

Monday, December 6, 2010

Seperti dia masih bernyawa...

"wahhh..tty..amacam..apa cerita tentang ko...ko
sihat ka?kakak harap ko sihat kio...so,mcm mana
sudah orang minyak yang menyerang di kolej
dorang cumi tu...kakak doakan moga kamu
selamatlah...kio..om nanti kita jumpa la di sabah and
ranau..nda sabar pula mau mula kem motivasi
tu..dapat jumpa kamu semua...kikiki...siok dapat
jumpa ko..kakak rindu sudah..ba..datang2 lah
matrik ah...bubuye tty.."

Itulah isi mesej yang dihantar oleh sahabat saya. Arwah Salfarina. Saya mengorek semula khazanah-khazanah dalam friendster saya dan terjumpa mesej-mesej lama yang menghiburkan dan menghadirkan kesedihan... Arwah Salfarina... teman saya, teman kami yang tiba-tiba menghadirkan syahdu. Menghadirkan rindu. Saya tidak nafikan, kerana dialah saya membuka mata untuk menerima kehadiran lelaki dalam hidup saya (we (you) owe her a lot abang :) ). Saya rindukan arwah.

No comments:

Post a Comment