Search This Blog

Monday, July 25, 2011

Bengkel Penulisan. Cayalah!!!


Salam...

Selama 4 hari saya menghadiri sebuah bengkel penulisan anjuran Akademi Penulis Sdn. Bhd. (Arahan daripada bos semestinya). Alhamdulillah, bengkel selesai dan para peserta mendapat banyak manfaat berguna daripada bengkel tersebut.

Pada mulanya selepas mengetahui bahawa nama saya tersenarai sebagai salah seorang peserta dalam bengkel tersebut, saya agak 'panas' juga. Siapa tidak panas hati kerana terpaksa membatalkan kelas selama 9 jam bagi tempoh masa 2 hari?

Namun, alhamdulillah, sepanjang masa bengkel berjalan, tiada satu ruang pun yang tidak dimanfaatkan untuk ilmu.



Teman sebelah meja saya yang memperkenalkan saya dan mewar-warkan saya sudah ada buku yang dalam proses penilaian. (Maisurah pun sedang dalam proses membuat novel, ku lihat bling2 di matamu Maisurah!


Saudara Fauzul Na'im Ishak, penceramah kami. Mantap!!!



Kad-kad= selangkah ke alam penulisan non fiction.


Semoga kami berjaya berkarya (berkaya? hehe).

1 comment:

  1. wah, ade nama i la... mataku *bling bling*

    ReplyDelete